Što sve radi virtualni asistent?

Iako pojam virtualnog asistenta nije više nepoznanica još uvijek se javljaju sumnje i postoji neznanje o istima. Zadaci virtualnog asistenta su mnogobrojni i raznoliki. Neki su virtualni asistenti specijalizirani za određenu uslugu, dok neki pružaju više usluga.

Koje poslove može obavljati virtualni asistent?

Mnogo je usluga koje kao virtualni asistent može raditi, a najčešće se delegiraju sljedeći zadaci:

ADMINISTRATIVNI POSLOVI

Danas svaka tvrtka ima određeni broj administrativnih poslova bez obzira čime se bavi. Manje tvrtke obično nemaju potrebu/kapacitet zaposliti osobu samo za administrativne poslove pa je to idealno za delegiranje.  Administrativni zadaci virtualnog asistenta su bezbrojni:

  • Organizacija i odlaganje dokumentacije
  • Vođenje raznih evidencija
  • Organizacija sastanaka
  • Upravljanje kalendarom
  • Organizacija putovanja i evenata
  • Izrada različitih izvještaja i tablica
  • Izrada i slanje dopisa
  • Izrada i slanje ponuda
  • Izrada  slanje računa
  • Transkripcija
  • Obrada narudžbi
  • Odgovaranje na upite/reklamacije
  • Vođenje radnih sati
  • Pisanje putnih naloga
  • Vođenje evidencija bolovanja i godišnjih odmora
  • Kreiranje oglasa za zapošljavanje
  • Zaprimanje životopisa
  • Obavljanje inicijalnih razgovora
  • Unos podataka
  • Popunjavanje obrazaca i zahtjeva
  • Organiziranje i ažuriranje dokumentacije (Google disk, Dropox…)

MARKETINŠKI ZADACI

U današnje vrijeme prisutnost na društvenim mrežama je iznimno važna. Sve veći broj poduzetnika svjestan je toga, no često nema znanja ili vremena posvetiti se tim zadacima. Virtualni asistent može:

  • Stvarati sadržaj za razne društvene mreže (Instagram, Facebook, Linkedln) Ostvarivati interakciju s publikom – komentirati i odgovarati na upite
  • Pisati postove na blogu
  • Stvarati vizuale za društvene mreže i evente
  • Izrada newslettera
  • Pisanje i slanje newslettera
  • Izrada vizuala u Canvi
  • Izrada objava na društvenim mrežama
  • Postavljanje (objavljivanje) članaka na web stranicu u WP
  • Pisanje bloga i članaka na vašu temu ili po dogovoru
  • Objavljivanje na društvenim mrežama

KNJIGOVODSTVENE  USLUGE

Mali poduzetnici često angažiraju vanjski knjigovodstveni servis za vođenje knjigovodstva.

  • Izrada računa
  • Komunikacija s poreznom
  • Prijave i odjave poslovnih prostora na poreznoj
  • Predaje obrazaca na poreznu
  • Izračun i predaja PO SD obrasca
  • Izračun i predaja TZ obrasca

EMAIL    MANAGEMENT

Vlasnici tvrtki često uz redovno poslovanje ne stignu pratiti sve upite koje dobivaju mailom. Kako bi bili u toku i sigurni da nisu propustili važan upit/ponudu virtalnom asistentu mogu delegirati upravljanje mail inboksom, a neki od zadataka virtualnog asistenta su:

  • Postavljanje i kreiranje mail adrese
  • Organizacija i optimizacija mail pretinca
  • Odgovaranje na upite klijenata/kupaca
  • Označavanje važnih poruka
  • Praćenje pretinca neželjene pošte
  • Arhiviranje mailova
  • Prosljeđivanje mailova

Ovo su samo neki od poslova koje možete delegirati virtualnom asistentu. Vi naravno možete delegirati bilo što u vašem poslovanju.

Što sve ja mogu odraditi za vas pogledajte ovdje.

PODIJELI ČLANAK

Virtualni asistent

R-Partner

O nama

R-Partner je vaš virtualni asistent u poslovanju koji vam omogućuje efikasnu preraspodjelu poslova i uštedu vremena kako biste se mogli posvetiti važnijim stvarima u svom poduzeću.

Usluge

Kontakt

R-Partner, obrt za poslovne usluge, 

vl. Sanja Rašić

Hercegovski put 40,

10000 Zagreb

© R-Partner I Web dizajn: Steiner Agency